KÄYTTÖEHDOT

Yleiset sopimusehdot

Viimeksi päivitetty: 9.11.2017

1. Palveluntarjoaja

Heila Matchmaking Oy (2810308-7)

Sateentie 8 F

02100 Espoo

puh. +358 10 349 2090

e-mail: info@heilamatchmaking.fi

2. Määritelmät

“Heila Matchmaking”, “me”= Heila Matchmaking Oy

“Asiakas” = Henkilö, joka on ilmoittautunut palveluun.

“Nettisivut” = https://www.heilamatchmaking.fi

“Kysely” = Heila-kysely

3. Palvelun kuvaus

Heila Matchmaking on henkilökohtainen matchmaking-palvelu, jonka tavoitteena on auttaa asiakasta löytämään itselleen mahdollisimman sopiva kumppani. Osa palveluistamme on ilmaisia, ja osa maksullisia. Palveluitamme ovat:

  • Heila-kysely
  • Alkukartoitus
  • Match
  • Heila-valmennus

4. Palvelulupauksemme ja hinnat

Heila Matchmaking haluaa tarjota asiakkailleen vaivattoman, anonyymin ja luotettavan keinon tutustua samanhenkisiin ja itselle psykologisessa mielessä sopiviin kumppaniehdokkaisiin, sekä tutustua paremmin itseensä sinkkuna ja parisuhteen osapuolena. Lupaamme parhaamme mukaan pyrkiä muodostamaan pareja, joilla olisi mahdollisimman hyvät lähtökohdat kestävän parisuhteen rakentamiselle. Palvelua ja työntekijöidemme ammattitaitoa kehitetään jatkuvasti.

Mahdollisimman yhteensopivien parien löytäminen on meille tehtävä, johon asennoidumme kovalla kunnianhimolla ja koko sydämellämme. Ihastumiseen liittyy kuitenkin tekijöitä, jotka eivät ole meidän käsissämme. Siksi emme voi luvata, että

  • parin välille syntyisi molemminpuolinen tunne kiinnostumisesta tai ihastumisesta.
  • treffikumppani haluaisi tavata asiakkaan uudestaan tai olla häneen enää missään yhteydessä.
  • palvelun muodostama parisuhde tulisi kestämään.

Palvelukohtaiset lupauksemme ja hinnat ovat seuraavat:

4.1 Heila-kysely

  • Heila-kyselyyn voi vastata ilmaiseksi nettisivuillamme (0 €).
  • Kyselyn lopuksi vastaaja saa suuntaa antavan kuvauksen psykologisista piirteistään parinvalintaan liittyen.
  • Heila-kyselyn lopussa voi ilmoittautua asiakkaaksi ja varata ajan alkukartoitustapaamiseen. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan etunimi, sukunimi, puhelinnumero ja valokuva.

4.2 Alkukartoitus

  • Tapaamisen hinta on 49 € (sis. alv 24 %) ja maksu suoritetaan ajanvarauksen yhteydessä verkkomaksuna. Kyseessä on kertamaksu, eivätkä tapaaminen tai asiakkuus sido asiakasta mihinkään jatkomaksuihin. Tapaaminen toteutuu toimitiloissamme (Sateentie 8 F, 02100 Espoo). Tapaamisen kesto on noin 40 minuuttia.
  • Asiantuntijan kanssa keskustelu aktivoi asiakasta pohtimaan sinkkuuteen ja parisuhteeseen liittyviä asioita itsessään. Tapaamisessa luodaan yhdessä asiantuntijan kanssa tarkempaa ja jäsentyneempää kuvaa siitä, mitä asiakas itse toivoo parisuhteelta ja miten aiemmista parisuhteista opitut asiat voivat auttaa parinvalinnassa nyt.
  • Tapaamisen myötä alkaa 6 kk kestävä asiakkuus, jonka aikana asiakkaalle voidaan lähettää treffiehdotuksia, jos palvelustamme löytyy hänelle sopivia kumppaniehdokkaita. Emme valitettavasti voi luvata, että löytäisimme kumppaniehdokkaan kaikille asiakkaillemme. Parinvalintaan liittyy paljon erilaisia tekijöitä, joiden täytyy osua kohdalleen, jotta molempien sinkkujen ominaisuudet ja kriteerit sekä omat vaatimuksemme täyttyisivät. Teemme kuitenkin parhaamme siinä, että pyrimme löytämään palvelustamme treffikumppanin asiakkaallemme.

4.3 Match

  • Jos löydämme asiakkaalle sopivan matchin eli treffikumppanin, ilmoitamme matchin löytymisestä asiakkaalle.
  • Jos molemmat matchin osapuolet haluavat tässä vaiheessa jatkaa eteenpäin, lähetämme heille sähköpostitse lyhyesti tietoa toisistaan. Jos asiakas on antanut kirjallisen suostumuksensa, viesti sisältää lyhyen tunnistetiedottoman kirjallisen kuvauksen sekä yhden valokuvan asiakkaasta.
  • Jos molemmat hyväksyvät ehdotuksen treffikumppanista, molemmille lähetetään linkki match-vaiheen maksua varten. Hinta on 49 € (sis. alv 24 %). Muussa tapauksessa jatkamme kumppaniehdokkaan etsimistä.
  • Kun maksu on suoritettu, molemmat saavat toistensa yhteystiedot (jos asiakkaalta on saatu lupa yhteystietojen luovuttamiseen), ja pari voi sopia treffit.

4.4 Heila-valmennus

  • Heila-valmennus sisältää kolme (3) psykologin tapaamista. Yksi tapaaminen on kestoltaan 60 minuuttia. Heila-valmennuksen hinta on 330 € (sis. alv 24 %).
  • Valmennuksessa on tarkoitus käsitellä niitä parisuhteeseen, sinkkuuteen ja / tai parinvalintaan liittyviä asioita, joissa asiakas haluaa kehittyä. Valmennus suunnitellaan aina yksilöllisesti siten, että se vastaa juuri kyseisen asiakkaan tarpeisiin. Valmennuksen alkaessa luodaan yhdessä sellainen kysymys tai tavoite, johon voidaan vastata kolmen tapaamisen kestoisessa valmennuksessa.
  • Heila-valmennukseen osallistuttuaan asiakas on halutessaan mukana myös kumppaninhakupalvelussamme, eikä siis tarvitse erillistä kartoituskäyntiä (etu 49 €).

5. Palveluiden ostaminen ja maksu

Alkukartoitustapaaminen ja Heila-valmennus maksetaan ajanvarauksen yhteydessä. Ajanvaraus tapahtuu Slotti-palvelun kautta ja maksunvälityspalveluna toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla ja maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

6. Asiakkaan vastuut ja velvoitteet

Käyttäessään Heila Matchmakingin palveluita, asiakas on lukenut, ymmärtänyt ja hyväksynyt käyttöehdot ja sitoutunut noudattamaan niitä. Lisäksi hän on tietoinen palvelun tietosuojasta ja hyväksynyt siihen liittyvät seikat.

Asiakas sitoutuu seuraaviin ehtoihin:

  • Hän on 18 vuotta täyttänyt henkilö.
  • Hänellä ei ole taustallaan vakavia rikostuomioita tai rikossyytteitä, eikä syytteitä väkivallasta tai seksuaalisesta häirinnästä. Heila Matchmakingilla ei ole mahdollisuutta selvittää asiakkaidensa rikostaustaa, mutta jos rikostausta tulee ilmi, Heila Matchmakingilla on oikeus poistaa asiakas palvelusta.
  • Hän ei saa väittää olevansa joku muu henkilö kuin hän todellisuudessa on.
  • Hän on vastuussa siitä, että hänen antamansa tiedot ovat totuudenmukaisia, ajantasaisia ja kuvaavat häntä henkilökohtaisesti.
  • Hän ei lataa palveluun tai lähetä palveluntarjoajalle haittaohjelman sisältävää tiedostoa, eikä millään tavoin pyri aiheuttamaan haittaa Heila Matchmakingin palveluille, nettisivuille tai sosiaalisen median kanaville.
  • Hän käyttää palveluita ja nettisivuja ainoastaan kumppanin etsimiseen ja yksityiseen tarkoitukseen. Mitään osaa palvelusta ei saa käyttää markkinointiin tai muihin kaupallisiin tarkoituksiin, eikä oman yritystoiminnan edistämiseen tai kilpailevan toiminnan luomiseen.

7. Käyttäytyminen ja turvallisuus

Asiakas lupaa aina käyttäytyä hyvien käytöstapojen mukaisesti viestiessään treffikumppaninsa kanssa ja tavatessaan hänet. Myös Heila Matchmakingin kanssa viestimisen ja asioimisen on oltava hyvien tapojen mukaista. Asiakas ei missään nimessä viestitä treffikumppanilleen eikä Heila Matchmakingille mitään loukkaavaa, totuudenvastaista, alentavaa, röyhkeää, seksuaalisesti loukkaavaa, uhkaavaa, häiritsevää, rasistista tai laitonta sisältöä. Kaikki edellä mainitun kaltainen viestintä poistetaan välittömästi, ja kyseistä sisältöä levittäneen henkilön asiakkuus päätetään. Asiakas lupaa, ettei hän missään tapauksessa aiheuta häirintää tai tahallista haittaa treffikumppanilleen. Jos tällainen tapaus tulee ilmi, henkilön asiakkuus päätetään välittömästi ja tarvittaessa hänestä tehdään rikosilmoitus. Asiakkaalla ei ole lupaa saattaa muihin asiakkaisiin tai treffikumppaneihinsa liittyviä henkilötietoja millään tavoin julkiseen tai ulkopuolisten tietoon.

Asiakas on ehdottomasti itse vastuussa omasta turvallisuudestaan ollessaan yhteydessä ja tavatessaan treffikumppaniaan. Treffit tulee järjestää julkisella paikalla ja asiakkaan on huomioitava turvallisuusseikat, aivan kuten koska tahansa tuntemattoman ihmisen tavatessaan. Heila Matchmaking ei ole millään tavalla vastuussa treffikumppanien lähettämien viestien sisällöstä, treffien tapahtumista tai treffikumppanin aiheuttamista mahdollisista vahingoista.

Otamme tietoturva-asiat vakavasti. Voit tutustua tietosuojaamme täältä. Asiakkaidemme henkilötietojen joutuminen tunnistettavassa muodossa ulkopuolisten käsiin on erittäin epätodennäköistä, mutta emme voi täysin taata, ettei kolmas osapuoli tule ottamaan laittomasti käyttöönsä asiakastietoja.

8. Peruutukset ja palautukset

Ajanvaraus on mahdollista siirtää tai perua viimeistään 24 tuntia ennen varatun ajan alkamista. Siirto tai peruutus tulee tehdä joko ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun (info@heilamatchmaking.fi, puh. 010 349 2090) tai varausvahvistuksen yhteydessä tulleen linkin kautta. Alle 24 tuntia ennen varatun ajan alkamista peruutetuista varauksista tai saapumatta jätetyistä varauksista ei palauteta palvelumaksua.

Muiden kuin ajanvarausten yhteydessä tehtyjen maksujen osalta (esim. maksu matchin löydyttyä) ostopäätös on sitova ja maksua ei palauteta.

9. Viestintä asiakkaalle

Asiakas voi tilata uutiskirjeemme, jossa ilmoitamme mm. uusista blogipostauksista sekä muista ajankohtaisista asioista. Uutiskirjeen voi halutessaan perua koska tahansa (“peru uutiskirje”). Asiakkaille voidaan lähettää sähköpostitse myös kohdennettuja mainoksia tai tarjouksia, mutta pyrimme välttämään asiakkaidemme sähköpostin kuormittamista. Lisäksi lähetämme kaikille asiakkaillemme sähköpostitse tiedon tärkeistä palvelun tuottamiseen liittyvistä asioista, kuten esim. tietosuojaselosteen tai käyttöehtojen muutoksista tai palvelun tuottamiseen liittyvistä häiriöistä.

Heila Matchmakingilla on oikeus käyttää otteita asiakkaidensa palautteesta nettisivuillaan tai markkinoinnissaan siten, ettei asiakas ole tunnistettavissa kommentista (kerrottu vain sukupuoli ja ikä). Kerromme asiakkaidemme kokemuksista mielellään myös tarkempia tarinoita, jos asiakas antaa siihen luvan.

10. Tekijänoikeudet

Kaikki nettisivuilla oleva materiaali sekä Heila-kysely ovat Heila Matchmaking Oy:n omaisuutta, ja suojattu tekijänoikeuksin. Nettisivujen materiaalia ei saa kopioida tai julkaista ilman lupaa tai asiallista lähdeviittausta. Mitään osia Heila-kyselystä ei ole lupa kopioida tai muokata omaan käyttöönsä sopivaksi tai kääntää eri kielille ilman Heila Matchmaking Oy:n lupaa. Heila-kyselyn käyttäminen omiin kaupallisiin tarkoituksiin tai oman liiketoiminnan kehittämiseen on ehdottomasti kielletty. Nettisivuilla tai sosiaalisessa mediassa julkaistujen kuvien kopioiminen ja julkaiseminen on kielletty.

11. Palvelun tuottaminen

Pyrimme palvelun häiriöttömään tuottamiseen. Nettisivut ja Heila-kysely pyritään tarjoamaan käyttöön ympärivuorokautisesti. Verkkopalveluissa saattaa olla tilapäisiä katkoja, joista pyrimme parhaamme mukaan informoimaan asiakkaita sähköpostitse. Verkkopalveluiden optimaalisen toiminnan kannalta suosittelemme myös asiakasta käyttämään nykyaikaista teknologiaa ja ohjelmistoja.

Asiakaspalvelu toimii puhelimitse ja sähköpostitse arkipäivinä klo 9–17. Yhteydenotot asiakkaan ja matchmakerin välillä voivat tapahtua myös kyseisen ajan ulkopuolella jos niin on erikseen sovittu.

Heila Matchmaking Oy pidättää oikeudet tarvittaessa muuttaa käyttöehtoja liiketoiminnan kehittymisen mukaisesti. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan käyttäjille sähköpostitse. Lisäksi Heila Matchmaking Oy:llä on oikeus lopettaa palvelun tuottaminen, mikäli liiketoiminnan jatkaminen ei olisi enää mahdollista.